Magnezijevo olje v pršilu – NOVO!

Magnezijevo olje Mgnificent je popolnoma naravna, visoko koncentrirana mineralna raztopina izjemno čistega magnezijevega klorida brez dodanih konzervansov.

Magnezijevo olje Mgnificent pridobivajo s posebnimi postopki na področju 250 milijonov let starega Zechsteinskega morja. To že davno presušeno morje je pustilo globoko pod zemeljsko površino mineralna najdišča, ki jih sodobno onesnaževanje ni uspelo doseči.

Magnezijevo olje iz tega edinstvenega in neonesnaženega črpališča, ki je certificirano in zagotavlja visoko kvaliteto je označeno z znakom Zechstein Inside® .

  • Sprošča, krepi in deluje blagodejno.
  • 100% naraven izdelek brez konzervansov.
  • Uporabite za sproščujočo masažo celega telesa ali dela telesa za umiritev in boljše spanje.
  • Za športno masažo po intenzivni fizični aktivnosti za hitrejšo regeneracijo.

Uporaba:

  • Magnezijevo olje se nanaša na kožo. Ni primerno za oralno uživanje.
  • Popršite na katerikoli del telesa in vtrite z masažo.
  • Priporočena dnevna količina: 5-10 pršitev (1-2 g).
  • Ena flaška zadostuje za približno 800 pršenj.
  • V primeru ščemenja lahko olje po 20 min sperete ali pa se po nanosu Mgnificent magnezijevega olja namažete še z negovalno kremo ali oljem, s čimer boste preprečili morebitno ščemenje.

Izogibajte se stiku z očmi in odprtimi ranami. V primeru stika sperite z vodo.

Sestavine: Aqua, Magnesium Chloride, Sodium Chloride, Potassium Chloride, Magnesium Bromide, Magnesium Sulfate, Calcium Chloride

Objavljeno v Članki | Označeno , , | Komentiraj

Step Medico TEX

S svojim znanjem in izkušnjami smo pripravili novo vrsto izdelkov za zdravje stopal. Univerzalni vložki za čevlje Step Medico Tex so prilagodljivi anatomsko oblikovani vložki. Pohodna površina vložka je iz bombažnega tekstila, obstojnih a naravnih, lepih barv in vzorcev. Bistvo anatomskega vložka so univerzalno postavljeni elementi, ki podpirajo vzdolžni in prečni lok stopal. Natančna postavitev omogoča nošenje večini (zdravih) stopal v ravnih čevljih in celo v čevljih z zmerno peto.

Pripravili smo pisano paleto barv, vzorcev in velikosti: za ženske, moške in otroke. Cena izdelka je dostopna, za nadobudno mladež je v spletni trgovini še prav posebej znižana.

Letno, elegantno...
Step Medico za dame in dekleta
SM TEX za moške_filc v treh različnih barvah: drap, siva in črna
Pisana paleta, vse velikosti
Objavljeno v Aktualno, Članki | Označeno | Komentarji so izklopljeni za Step Medico TEX

Platfus – ploska stopala

Ste med tistimi, ki imate ploska stopala? Beseda platfus sicer ne zveni lepo, vendar se pogosto uporablja, a se s slovnico v tem zapisu ne bomo ukvarjali. Ploskost stopal (Pes Planus) je problem, ki je vreden pozornosti. Množico nasvetov in razlag se najde na svetovnem spletu. Tokrat smo kot strokovno osnovo vzeli diplomsko delo (vir): P. Jerman; Razlike v ploskosti stopal…; UL, Ljubljana 2013.

Plantogram poloskega stopala

Ploska stopala puščajo odtis, kot ga vidimo na sliki. Podplat se s celo površino stika s tlemi. Do tega pride, ker je vzdolžni stopalni lok porušen oz. sploščen. Sama po sebi ploska stopala niso boleča, do težav pride pri večjih obremenitvah in z leti zaradi degeneracije sklepov.

Stopala novorojenčkov so videti ploska, a z rastjo, razvojem in gibanjem otroka se stanje popravi oziroma se stopala pravilno oblikujejo. Vzroki za platfus v odraslosti so slaba drža, kolenske deformacije, hitra rast, čezmerna telesna teža, neprimerna obutev…

Opisuje se tri stopnje ploskosti stopal: PES VALGUS kjer se stopalni lok še viden, a je stopalo bistveno spuščeno; PES PLANOVALGUS lok je zelo spuščen, izrazita hoja navznoter ter PES PLANUS kot najhujšo stopnjo ploskosti pri kateri stopalnega oboka ni, za prizadete je značilna t.i. račja hoja.

O ploskih stopalih je govora kadar stopalni loki pri obremenitvi izginejo oziroma se stopalo zelo spusti. V kolikor se tako stopalo pri razbremenitvi povrne gre za fleksibilno ploskost, sicer govorimo o rigidni ploskosti, ki je potrebna zdravniške obravnane. Enostavni test za razdelitev ploskosti je dvig palca na nogi – v kolikor se vzpostavijo loki v pravilno obliko gre za fleksibilno ploskost. Tovrstna stopala praviloma ne povzročajo večjih težav in jim je koristna pravilna obutev v kombinaciji z ortopedskimi vložki, ki podpirajo stopalne loke.

Pri rigidno ploskih stopalih je izrazito omejen obseg gibov. Vzrokov za te težave je več, povzročajo pa degenerativne spremembe na sklepih predvsem spodnjih okončin, posledično tudi težave s hrbtenico zaradi porušenega ravnovesja. Pri zdravljenju zdravniki najprej poskusijo z vložki, ki so izdelani po meri in se jih periodično prilagaja. To znamo v DUEM Studio d.o.o.o.! V skrajnih primerih ortopedi predlagajo tudi operativne posege.

Strokovnjaki poudarjajo pomen bose hoje po naravnih površinah v vseh starostnih obdobjih. Vezi se krepijo tudi pri plezanju, hoji po gredi ali po lestvi ter z redno vadbo: hoja po prstih, hoja navzkriž po zunanjem robu stopal, pobiranje manjših predmetov…

Pri nas izvajamo (brezplačne) preglede in za ocenjevanje ploskosti običajno uporabljamo t.i. Mayerjevo črto: po odtisu potegnemo ravno črto od sredine pete do četrtega prsta. Vse kar prestopi to črto pomeni ploskost stopala.

Bosa hoja po naravnih povšinah!
Porušenje stopalnih lokov pomeni ploskost stopala.
Bosa hoja po naravnih površinah.
Objavljeno v Aktualno, Članki | Komentarji so izklopljeni za Platfus – ploska stopala

Od besed k akciji – BODIFIT

V DUEM Studio d.o.o. smo svoje prizadevanje za promocijo zdravega, aktivnega načina življenja nadgradili tako, da smo postali BODIFIT ambasadorji. Tako lahko naši kupci izvedo več o različnih vrstah vadbe, ki se jih izvaja v kar šestih BODIFIT centrih po vsej Sloveniji.

“Pilates je popolna koordinacija telesa, uma in duha.”

Vadba “BODIFIT PILATES temelji na optimiziranju telesne drže, aktivacije središča oziroma centra (core), osvajanja večdimenzionalnega prsnega dihanja in splošne telesne pripravljenosti. Cilj je izvajati gibanja popolno, izolirano in v predvidenih sklepih, natančno, vadeči osvojijo svoje telo in se naučijo pravilne in natančne izvedbe gibov” so zapisali na svoji spletni strani.

Vodena vadba

Pri BODIFIT so ponosni na svojo kompleksen skupinsko voden vadbeni sistem kjer vsak najde vadbo za svoje želje, potrebe ali zmožnosti. Izhodišče vseh vadb je vedno bazično in temelji na strokovnosti.

Fitnes vadba

 V Bodifitu so usmerjeni k izobraževanju strank ter individualnemu pristopu za namenjen napredek, dobro počutje, kvaliteto vadbe in zdravje.

Postanite FIT tudi vi, s Step Medico vložki za čevlje bo šlo še dosti lažje!

Objavljeno v Aktualno, Članki | Označeno | Komentarji so izklopljeni za Od besed k akciji – BODIFIT

Step Medico WOOLY

Dolgoletne izkušnje naših mojstrov in potrebe naših kupcev so narekovale nov proizvod. Zato, ker zaupamo naravi in smo prepričani v lastno, slovensko proizvodnjo smo za izdelavo našli naravno ovčjo volno Soven. Tako smo združili prijetno s koristnim in nastala je nova generacija anatomsko oblikovanih vložkov za čevlje. 

Wooly za vso družino
Wooly za vso družino!

Step Medico Wooly je nežen, anatomsko oblikovan univerzalni vložek za čevlje. Njegova pohodna površina je BIO volneni filc SOVEN. Eko ovčja volna slovenske predelave je dober toplotni izolator (pozimi greje – poleti hladi) kar zavira prekomerno potenje in s tem neprijeten vonj v čevljih. Bistvo anatomsko oblikovanega vložka za čevlje je v univerzalno postavljenih elementih, ki podpirajo vzdolžni in prečni lok stopala. Vložek je izdelan tako, da je primeren večini stopal za nošenje v ravni obutvi. Posebej priporočamo za športne copate, pohodne čevlje, smučarske čevlje/pancarje. Ne le, da bo vašim nogam prijetno toplo, starim čevljem boste dodali čisto novo vrednost!

Objavljeno v Članki | Komentarji so izklopljeni za Step Medico WOOLY

Pridružite se naši ekipi!

Je v vas kaj svetovalca? Radi delate z ljudmi in vam ni neprijetno gledati ljudi pod noge? Imate vsaj poklicno izobrazbo in ste se pripravljeni naučiti še kaj novega?

Pridružite se naši ekipi in postanite promotor ortopedskih vložkov!

Za delo potrebujete čas, nekaj znanja osnovnih prodajnih tehnik in obilo

Visoke pete in vlozki

dobre volje. Zaposlitev ponudimo tistim kandidatom, ki se izkažejo z rezultati. Rezultate boste dosegli ob pomoči naših izkušenih sodelavcev, na organiziranih dogodkih in z našim promocijskim materialom. Strankam boste tolmačili pomen pravilne obremenitve stopal in uporabnost po meri izdelanih vložkov za čevlje.

Vaše vloge v obliki kratke predstavitve  sprejemamo izključno na e-naslov: betka.duemstudioATgmail.com . Doslej smo še vsem odgovorili in zato ni razloga, da ne bi tudi vas povabili na razgovor!

Objavljeno v Aktualno, Članki | Komentarji so izklopljeni za Pridružite se naši ekipi!

Telesno dejavni vsak dan!

Definicija  telesne dejavnosti, ki jo uporablja tudi Svetovna zdravstvena organizacija označuje vsako telesno gibanje, ki ga ustvarijo skeletne mišice in katerega posledica je poraba energije nad ravnjo mirovanja. Šport in telesno vadbo gre razumeti kot posebni vrsti telesne aktivnosti, pri tem je šport načrtovana in organizirana vadba, vključno s tekmovalnimi oblikami. Izboljšanju telesne pripravljenosti in zdravja  je namenjena zmernejša telesna vadba. Današnjo novico povzemamo po NIJZ iz 2009.

Vir: http://www.zd-mb.si/Storitve/Enote/Splo%C5%A1no-zdravstveno-varstvo/Zdravstveno-vzgojni-center-Maribor

Da ohranimo svoje zdravje in zmanjšamo tveganje za nastanek bolezni ni potrebno veliko. Strokovnjaki nas učijo: povprečno smo budni 15 ur, telesno dejavni pa moramo biti vsaj 30 minut, otroci in mladostniki vsaj eno uro. Te minute lahko tudi razdelimo čez dan po 10 minut zmerne telesne dejavnosti.

Opredeljene so različne vrste telesne dejavnosti:

  • aerobne gibalne dejavnosti
  • vaje za zdravje kosti
  • vaje za ohranjanje mišične mase
  • vaje za gibljivost in vaje za moč.

Pri sleherni od naštetih vrst je smiselno upoštevati tudi na zdravje stopal in preventivno uporabo anatomsko oblikovanih vložkov za čevlje.

Otroke je potrebno še posebej vzpodbujati h gibanju. Navade, ki jih bomo privzgojili bodo v odrasli dobi del vsakdana.

 

Koristna je piramida telesne dejavnosti:

Piramida telesne aktivnosti

 

 

 

Objavljeno v Aktualno, Članki | Označeno , , , , , | Komentarji so izklopljeni za Telesno dejavni vsak dan!

Tako malo je potrebno!

Ni potrebno veliko, da občutno popravite svoje počutje! Pridite na pregled in se prepričajte.

 

Naročila: duem.studio.doo@gmail.com

 

 

Objavljeno v Članki | Komentarji so izklopljeni za Tako malo je potrebno!

Vzroki za boleče noge

Noge vas bolijo zvečer po napornem dnevu ali že zjutraj komaj vstanete in se s težavo razgibate, stopate trdo po petah? Malo smo prebrskali svetovni splet in poljudno literaturo ter zbrali nekaj osnovnih informacij o tegobah, ki pestijo ljudi v zrelih letih.  Na splošno so bolečine v spodnjem delu nog in v stopalih simptomi, ki opredeljujejo tri sklope degenerativnih sprememb.

  1. Petni trn

Na spletnem portalu Viva so zapisali, da gre pri t.i. petnem trnu za vnetje širokega ligamenta, ki poteka po spodnji strani stopala, njegova naloga pa je vzdrževanje vzdolžnega stopalnega loka. Vnetje se najpogosteje pojavi

Vir: http://www.fizioterapija-ms.com/petni_trn_3.html

na narastišču ob petno kost. Zdravnik bo težavo diagnosticiral s pomočjo RTG, ki bo pokazal mesto kalcinacije. Seveda boli! Bolečina je izrazita zjutraj pri prvih korakih kadar gle za akutno vnetje. Kadar pa vnetje že postane kronično bo bolečina trajala ves dan in močno ovirala vsakdanjo hojo.

Vzroki in dejavniki tveganja, ki povzročijo tovrstne težave so splošno znani in na katere na tem spletišču stalno opozarjamo: leta in leta obremenitev stopal s hojo, tekom in stanjem na trdi podlagi (beton, parket…), vključno z aktivnim šoprtom (tek, atletika, igre z žogo, ples…), skrajšana golenska mišica ali nefleksibilna ahilova tetiva ter seveda ploska stopala. Ženske so še nekoliko bolj dovzetne za težave tudi zaradi čevljev s previsokimi petami.

K zdravniku je potrebno takoj ko se pojavi bolečina. Dejansko takrat, ko je sprememba še v akutni fazi, da se prepreči kronično vnetje. Sicer je na svetovnem spletu obilo nasvetov za zdravljenje in lajšanje bolečin. Bistvo je v razbremenitvi bolečega mesta, masaži in vajah za izboljšanje fleksibilnosti mišic goleni, stopal in ahilove tetive. Še pred kirurškim posegom je vredno preizkusiti dosledno uporabo po meri izdelanih ortopedskih vložkov. Seveda vam bo naš mojster izdelal vložke tako, da bo boleče mesto razbremenjeno pri hoji.

2. Glivična obolenja na nogah

Na drugi spletni strani preberemo osnovni opis trdovratne tegobe. Sicer so farmacevti bolj natačni in kot glivično okužbo stopal (tinea pedis) imenujejo okužbo kože na stopalu in prstih, ki jo povzročajo glivice (dermatofiti). Le-te se razvijajo v toplem in vlažnem okolju (kopališča, skupne garderobe in prhe, pa v čevljih in nogavicah) za kar so stopala idealna. Okužba se običajno najprej pojavi med prsti, potem lahko prizadene spodnjo stran stopal in kožo ob strani. Prizadeto mesto je dovzetno tudi za okužbe z drugimi glivami (kvasovke, bakterije) kar stanje še poslabša. Znaki, po katerih se prepozna glivično okužbo so: srbenje in pekoč občutek (kot bi hodili po žerjavici), suha luskasta koža, ki poka in se lušči, potem raspokana, mehka in bela koža med prsti, do krvi razpokane pete, mehurji ter izredno neprijeten vonj.

Glivične okužbe so močno nalezljive in se lahko širijo tudi drugod po telesu. Preventivno se je smiselno izogibati okužbi (souporaba okuženih predmetov, razkuževanje rok…). Takojšnje zdravljenje je nujno, da se širjenje okužbe omeji. Step Medico vložki za čevlje so izdelani iz naravnega usnja, ki je zračno in zato se v  čevljih ne zadržuje nepotrebna vlaga. Po zdravljenju bo na stopalih nastalo ogromno odmrle, poroženele kože. Takrat priporočamo tretma s Čarobnimi nogavicami. 

Pozdravi razpokane pete

Odstrani trdo kožo, žulje in otiščance. Enostavno za uporabo, Hitri in dolgotrajni rezultati!

Glivične okužbe so pogoste in izredno nadležne. A naj vas ne bo sram, če ste se okužili in se zdravite. Strokovnjaki navajajo podatek, da nadloga vsaj enkrat v življenju prizadene sedem od desetih ljudi.

Komičarka Martina Ipša

Znana komičarka je nekoč v enem svojih nastopov na TV povedala, da ne verjame, da bi velika tovarna v Nemčiji samo zaradi nje izdelovala mazilo proti glivicam!

3. Krčne žile / kronično vensko popuščanje

Na slabšo kakovost življenje z leti vplivajo tudi spremembe na venah. V poljudni reviji so se razpisali o zdravih in lepih nogah in ob tem slikovito opisali težave, ki se pojavljajo postopoma. Prvi med opozorilnimi znaki bolezenskih sprememb so običajno utrujene in težke noge po dolgem stanju ali sedenju, otekla stopala, v vročini “pretesni čevlji” in izrazit odtis elastičnega roba nogavic. Kasneje se pojavi še občutek napetosti, srbenja, mravljinčenje, nočni krči v mečih, spremembe na koži, krčne žile, otekline na nogah in vnetje ven. Končno lahko v žilah nastane tudi krvni strdek, ki resno ogroža zdravje.

Na spletnem portalu, ki obravnava različne bolezni so o tej temi zapisali, da gre za eno najpogostejših bolezni. Pravijo, da je to cena za naš pokončni položaj, saj venska kri iz nog na poti nazaj do srca premaguje visoko višinsko razliko in gravitacijo.  Vendar vse bolečine v nogah tudi niso posledica obolenja ven (slaba arterijska prekrvavitev, ortopedske težave z ledveno hrbtenico, kolki ali koleni…), zato je pomembno obolenje pravilno diagnosticirati. Zdravljenje bodo zdravniki določili upoštevaje stadij in vrsto boleni ter težave, ki jih povzroča. Zagotovo bodo svetovali prilagoditev življenskega sloga, ker od tod težave izvirajo. Opustiti je potrebno kajenje, izogibati se je potrebno dolgotrajnemu stanju ali sedenju, sploh s prekrižanimi nogami. Težave so izrazitejše ob izpostavljenosti visokim temperaturam in ob prekomerni telesni teži.

Dobro je počivati z dvignjenimi nogami. Vir fotografije.

Dobro je počivati z dvignjenimi nogami.

Ob redni telesni vadbi strokovnjaki svetujejo aktivnosti z zmernim in enakomernim krčenjem mišic goleni, kar omogoča odtekanje venske krvi v pravo smer, navzgor proti srcu. Najbolj učinkovita vadba in tudi najbolj enostavna je hoja. Hitra hoja, tek in tek na smučeh, kolesarjanje, plavanje in ples so koristne aktivnosti. V koliko res ne gre se svetujejo vsaj stopalne vaje – kroženje stopal v gležnjih in zaporedno gibanje peta-prsti.

Bolezen je kronične narave kar pomeni, da sama od sebe ne bo prešla, ampak se bodo težave z leti še stopnjevale. Značilnosti iz katerih lahko sami sklepamo, da so naše težave posledica kronične venske bolezni so, da se izboljšajo po hoji ali dvigu nog, da jih gretje slabša, hlajenje po olajša ter, da jih nošenje kompresijskih nogavic izboljša.

Veliko storimo sami tudi z nošenjem Step Medico vložkov za čevlje. Le-ti poleg tega, da postavlja kosti stopala v pravilno lego, stopala tudi masirajo in s tem vzpodbujajo krvni obtok in prekrvavljenost mišic v nogah.

Bodite zdravi!

B.Š.

Objavljeno v Aktualno, Članki, Zakaj vložki? | Komentarji so izklopljeni za Vzroki za boleče noge

Hrbtenica – podporni sistem gibanja

Na spletnem portalu med.over.net  beremo zanimiv članek o vzrokih bolečin v hrbtenici. Avtor (D. Kernc, Re-aktiv.si, december 2017) izpostavlja, da hrbtenica predstavlja osnovni podporni sistem telesa in je posledično tudi osnova gibanju. Istočasno je hrbtenica ogrodje živčnega sistema, ki skrbi za nemoteno delovanje ostalih telesnih procesov s tem, da gibljivost in stabilnost hrbtenice zagotavljajo stabilizacijske mišice hrbta.

Avtor postavlja trditev, da več kot polovica bolečin v hrbtenici nima posebnega vzroka. Seveda, v kolikor se izloči bolečine s specifičnimi vzroki, kot so zdrs medvretenčne ploščice, herniacija ali skolioza.  Kadar zdravniki preko magnetne resonance, rentgenskih ali ostalih preiskav ne ugotovijo vzroka bolečin nekateri bolniki celo resno podvomijo o svojih občutkih in bolečinah. A za dvome ni razloga. Avtor v nadaljevanju pište, da lahko veliko naredimo sami že z razumevanjem delovanja hrbtenice in z uporabo pravilnih vzorcev gibanja.

Sleherni gib oz. premik telesa, v nadaljevanju tolmači avtor, se v obliki obremenitve prenese preko hrbtenice in ob tem ni pomembno ali so te obremenitve minimalne ali dvigujemo težko breme. Hrbtenica bo delovala brezhibno tudi, če vsakodnevnim gibom dodajamo manjše nepravilnosti (nepravilno dvigovanje ali prevelika obremenitev posameznega dela). Zdrava pamet nam pove, v kolikor nepravilnost ponavljamo večkrat na dan, dan za dnem (200x dnevno, 6200x mesečno…), da je v tem lahko vzrok za bolečine. Hrbtenica in obhrbtenične strukture se lahko “vedejo nekoliko po svoje”. Zato je izziv za vsakega posameznika, da ugotovi kaj sploh dela narobe. Napačne vzorce gibanja je potrebno odpraviti ali vsaj popraviti preden je prepozno in nastopijo resnejše težave.

Mi vam lahko pokažemo pot, a prehoditi jo boste morali sami.”, zapiše avtor v izvirnem članku na spletnem portalu med.over.net.  Težko bi kdo oporekal tej trditvi! Na vse zapisano opozarjamo tudi pri nas, ko vam ponujamo ortopedske vložke za čevlje.

Z nogami, dejansko že v stopalih postavimo pravilno držo hrbtenice. Vsak odmik od optimalne uravnoteženosti okostja je lahko vzrok določenih bolečin, tudi v hrbtenici. Porušeno razmerje se izkazuje v legi stopal in zato s prečnim in vzdolžnim lokom ortopedskega vložka uravnovesimo držo telesa. Uporaba primerne obutve, skupaj s po meri izdelanimi, anatomsko oblikovanimi vložki za čevlje Step Medico je le del rešitve težav s hrbtenico. Največji del poti moramo opraviti sami: torej se zavedati nepravilnosti, poskrbeti za zmanjšanje obremenitev kjer je le mogoče in s pravilno telovadbo pomagati hrbtenici, da nam bo še dolgo služila. Dobro je, če imamo možnost telovaditi v skupini. Vsaj toliko, da se naučimo pravilnih vaj za svoje težave, ki jih potem lahko delamo dnevno tudi sami. Strah je odveč, okrevanje vedno pride, če se le sami pri sebi tako odločimo!

B.Š.

 

 

Objavljeno v Članki, Zakaj vložki? | Označeno | Komentarji so izklopljeni za Hrbtenica – podporni sistem gibanja